czwartek, 1 września 2022

1982 - Rok wybudzenia ze Stanu Wojennego

 W roku 1981 został wprowadzony Stan Wojenny przez Wojtka Jaruzelskiego. Pamiętam jak rano z Zimnym poszłem do Kościoła , a Wikary mówi że  Jaruzel ogłosił wojnę, to było bardzo przytłaczające, Czarne WRONy zatakowały Polskę. 

Ale rok 1982 był zupełnie inny, żyliśmy Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Hiszpanii. Reprezentacja Polski ze względu na stan wojenny nie miała zbyt wielu sparingów i w zasadzie nawet Papież Jan Paweł II nie wiedział jak silna jest Reprezentacja Polski.



W roku 1982 bardziej interesowałem się futbolem niż muzyką , piszę że Jan Paweł II nie wiedział ponieważ na audiencji Polskiej Reprezentacji powiedział  Zbigniewowi Bońkowi, czemu wy nie mówiliście że jesteście tacy dobrzy , wówczas bym sie modlił o złoto a nie trzecie miejsce. 

Mimo że muzyki jeszcze nie słuchałem, a przynajmniej listy przebojów Trójki , to jednak przecież nie żyłem na pustnii Autobiografię Perfectu śpiewali w tamtych latach wszyscy. 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1983 - Nowe Życie

 W roku 1983 nastąpiły w moim życiu wielkie zmiany, przeprowadziliśmy się na nowe osiedle , tak zwane Małe Południe, oprócz tego skończyłem ...